Finland. Als je van kou houdt.

Nog een week!

3 januari 's ochtends half zeven vlieg ik van Bremen naar Tampere. Dat betekent dat ik over een week al in Finland zit! Na zo lang voorbereiden gaat het nu dan toch echt gebeuren! Gelukkig ben ik nog een weekje in NL om het een en ander te regelen en leuke dingen te doen :)

Zo moet ik bijvoorbeeld mijn koffers nog inpakken, hell of a job. Hoe krijg ik al die kleren in twee koffers? Gelukkig heb ik al een eerste selectie gemaakt van wat mee mag, maar ik vrees dat er nog minstens twee selecties nodig zijn voor het er allemaal in past. Gelukkig heb ik nog een paar dagen om daar over na te denken.

Daarnaast moet ik ook nog wat praktische zaken regelen; online inchecken, extra koffer inchecken, studiedingen, werk en niet te vergeten mijn kamer leegmaken! Gelukkig komt Lieuwe (mijn broer) er vijf maanden wonen. Kasten en andere grote meubelen kunnen blijven staan. Scheelt weer verhuizen.

Tot zover het eerste verhaal, er volgt snel meer!

Reacties

Reacties

Lieuwe

hey sister,

Leuk, zo'n weblog! Al die kleren in koffers krijgen, wordt idd nog een heel karwei, jou kennende, haha.

Ik wens je alvast heel veel plezier daar en zie je (vele) verhalen al met plezier tegemoet.

Iris

Hey Gepke! Ja ja, 't komt nu echt dichtbij! Maak er wat leuks van! Liefs, Iris
P.S. Krijg ik nu automatisch mail bij een nieuw verhaal?

els

en hoe is het gegaan vandaag met je koffer inpakken?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!