Finland. Als je van kou houdt.

De laatste uurtjes

Straks gaat het dan echt gebeuren, op naar Finland! Maar voordat het echt zover is, heb ik eerst hier nog wel het een en ander te doen.

Zo moest ik mijn tickets nog even printen, best belangrijk. En je raadt het al; de printer thuis laat het afweten. Na lang proberen kwam de oplossing: de printer op een vlakke ondergrond zetten. Blijkbaar hebben wij een erg gevoelige hp. Daarna was het tijd voor de lekkerste boerenkool van mem. Voor nu staan de volgende activiteiten op het programma: belangrijke papieren verzamelen, bagage checken (het gewicht; hoe kan ik tóch alles meenemen oftewel een breinbreker), spelletjes doen (mensergerjeniet) en dutten (want geen nacht, 0630 vliegen).

Heb er superveel zin in! Als ik in Finland ben, dan laat ik zeker weer even wat van me horen :) Byebye!

Reacties

Reacties

Dana

Gelukkig nieuwjaar en een goede reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!